new in | boots

22:01

DSCN4688

Lembram-se destes creepers? Devem ter reparado que nunca mais apareceram cá pelo blogue quando eu os adorava. Pois. A verdade é que estavam estragados por dentro e depois como não havia o meu tamanho, nunca mais consegui uns iguais.
Após várias visitas à tenda do senhor, decidi comprar estas botas. Não são bem o que eu queria porque o que eu queria mesmo era um calçado preto mas também gosto bastante delas. De todos os modelos muito semelhantes que experimentei, estas foram as que mais gostei e as que me faziam o pé mais bonito. Quanto à cor, não havia em preto e entre umas bege clarinhas e estas, gostei mais destas. O que acham?
___

Do you remember my creepers? Maybe you noticed that I didn't post photos with them here anymore. The truth is that they were damaged and they hadn't my size so I needed to change them for another thing.
I decided to change them for these boots. What I really wanted was a pair of black shoes but I also like these. Of all the models I tried these wore the pair that I liked the most. What do you think?

DSCN4687

A minha irmã comprou este par de botas pretas por 10€! Foram super baratas mas não tinham o meu tamanho. Acho que são super giras mas realmente não dá para ver nesta fotografia, porque têm fivelas de lado e um pormenor dourado à frente super giro. :p
___

My sister bought this black pair of boots for 10€! They were really cheap but they hadn't my size. I think they are really pretty but you can't see it on this photo! :p

P.S. Tomorrow I will announce the winner of the giveaway on the Facebook page of the blog and on the giveaway post!! 

facebook | bloglovin google + | instagram


xoxo, Ana

You Might Also Like

20 comentários

  1. As tuas são giras, mas prefiro sempre calçado em preto ahha :P Foi pena mesmo não haver :(
    http://annluckindarkdays.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  2. Gosto :D tenho que experimentar umas do género a ver se me assentam bem :) bijinhos

    ResponderEliminar
  3. Sucks the creepers didn't work out, but I like these boots! The cut outs are cute and perfect for warmer weather :)

    Mili

    ResponderEliminar
  4. Adoro as tuas botas, são bem giras! Essa sola tem sido uma grande tendência no calçado ultimamente, adoro!
    Millions Of Diamonds

    ResponderEliminar
  5. Adorei essas botas! Estive mesmo para as comprar, mas a fivela fazia-me ferida no calcanhar :/ Não te acontece isso?

    Beijinho
    http://mykindofjoy.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  6. nice!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it/

    ResponderEliminar
  7. I like your blog :)
    I follow you and I hope you can follow me back :)
    Kisses
    http://chic-and-everything.blogspot.ro/

    ResponderEliminar
  8. são tão giras! tenho umas parecidas e adoro-as!

    ResponderEliminar
  9. Love the boots!!
    Follow me on bloglovin and lookbook if you'd like and I will follow you back!

    www.rougedivision.blogspot.co.uk
    Reply :)
    xoxox

    ResponderEliminar
  10. São super giras querida, gosto imenso <3

    beijinhos,
    JS photography

    ResponderEliminar
  11. Wow, awesome boots!
    If you want, we can follow each other!
    Cynthia X.
    http://anotherstyleaddict.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  12. Awesome boots!! I really need a great pair for winter, thanks for reminding me :) haha

    ResponderEliminar
  13. Estavas muito bonita.

    Eliana,
    http://around-eliana.blogspot.pt/

    ResponderEliminar

Thank you for all your comments and support! I appreciate all the opinions that you give me, wether they are good or bad. I'm here to learn more and more everyday. I always answer your comments.

Hope you like my blog! xo

Press

Choies-The latest street fashion Be an e-tailPR blogger