bye bye february

by - 22:34

page
1, 2

Mais um mês que se passou. Apesar de em Dezembro e em Janeiro me ter esquecido desta rubrica, aqui estou eu para me despedir de Fevereiro. 
Cá pelo blog houve pouquinhas publicações com muita pena minha mas como a escola me ocupa bastante tempo e sou uma viciada em séries, acabo por falhar um bocadinho com o blog por vezes.
Para além dos outfits, falei-vos sobre o filme Step Up Revolution e sobre o lookbook de uma das minhas lojas preferidas. Fiz uma playlist com algumas músicas dedicada ao dia de S. Valentim. Mostrei-vos o meu casaco e o meu colar novos. Também fiz uma wishlist com peças da Romwe e apresentei-vos uma das minhas bloggers preferidas.

* * * * 

Another month has gone. Although I forgot about this rubric during December and January, here I am to say goodbye to February. 
Unfortunately, I didn't publish a lot during this month but with school and the tv shows I am addicted to, I end up failing a little with the blog posts. 
Besides the outfit posts, I talked about the movie Step Up Revolution and about the Pull And Bear's lookbook. I made a playlist with portuguese songs dedicated to Valentine's Day. I showed you my new jacket and my new necklace. I also made a wishlist with pieces from Romwe and showed you one of my favorite bloggers.

facebook | bloglovin instagram


xoxo, Ana

You May Also Like

17 comentários

  1. O vestido é lindo <3
    É daqueles vestidos, que toda a mulher devia ter*

    Beijinho grande,
    Vanessa Ribeiro
    http://nessabyvanessaribeiro.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  2. TÃO gira, adorei o vestido :)


    xx,
    tehfashiondreamcatcher.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  3. Lovely blog!

    dontcoralwithme.blogspot.com

    ResponderEliminar
  4. I love the black dress, so perfect! Wanna follow each other? Let me know :)

    Blossoming Wallflower | Join my Giveaway here :)

    ResponderEliminar
  5. Love both your outfits :)

    Check out my new post Here!!!

    ResponderEliminar
  6. Gosto especialmente do primeiro outfit! Muito gira!
    beijinhos
    http://direitoporlinhastortas-id.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  7. I like the 2 outfits :)

    www.DianeFnk.com

    ResponderEliminar
  8. a falta de tempo é algo que nos chateia a todos.. mas fazes um bom trabalho com o blog! :D

    ResponderEliminar
  9. plus you showed us this beautiful look, especially the dress looks so beautiful on you

    xxx Anna
    Ps. I just renewed my blog!
    Come take a look
    A Tale of Two Shoes

    ResponderEliminar
  10. i love the dress.its really cute

    www.simplymee89.blogspot.com

    ResponderEliminar
  11. adoro tudo, principalmente o vestido, é amoroso! :)

    nesperaaaa.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  12. Gostei muito dos dois!

    http://around-eliana.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  13. Adoro o vestido!
    http://rossettoblog.blogspot.pt/

    ResponderEliminar

Thank you for all your comments and support! I appreciate all the opinions that you give me, wether they are good or bad. I'm here to learn more and more everyday. I always answer your comments.

Hope you like my blog! xo