outfit | people don't notice whether it's winter or summer when they're happy

by - 18:54

Na semana passada foi-me impossível fazer grandes publicações aqui no blog mas consegui fotografar este look ontem. 
Adoro o meu casaco preto da Zara, tenho-o há bastante tempo e é o que mais uso porque realmente é o meu preferido! Como o tempo tem ficado cada vez mais fresco é altura de começar a utilizar as camisolas quentes. Esta da W52 é bem fofinha e gosto muito dela. 
Espero que gostem!

****

Last week it was impossible to me to do big posts here but I photographed this outfit yesterday.
I love my black jacket from Zara, I bought it a long time ago and it is my favorite so I use it too many times! As the weather is becoming more cold it's time to start wearing hot sweaters. This one is from W52, it's really cute and I like it a lot!
I hope you like it!

Imagem 006Imagem 008
Imagem 009
jumper from W52 | jacket from Zara | jeans from Pull & Bear | boots from Local market

xoxo, Ana

You May Also Like

21 comentários

  1. Adoro a camisola ! :o
    Quanto custou?
    Gostei imenso do outfit, beijinho *

    ResponderEliminar
  2. Amazing look:D

    http://relocatewonderland.blogspot.gr/

    ResponderEliminar
  3. Gostei bastante do look, simples com ar roqueiro :) Mesmo como eu gosto, usava sem tirar nem por :P

    ResponderEliminar
  4. Adorei o look, em especial a camisola e o casaco!
    Beijinho
    millions-of-diamonds.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  5. gosto muito, o casaco é realmente bonito.
    beijinho,
    lollipopnecklace.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  6. Stunning casual look! I love the rock chic feel about it :)

    Lu
    http://balgar-ka.tumblr.com

    ResponderEliminar
  7. Adorei as botas :)
    Beijinhos!!
    http://fashion-is-a-passionn.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  8. Amei a jaqueta! Acho linda!
    Beijos
    www.alittlerockalittleroll.com

    ResponderEliminar
  9. Estás linda :)
    Super quentinha e super confortável!

    Beijinho

    Espelho da Isabel

    *

    ResponderEliminar
  10. Olá Ana gostei do look!
    Usaria para uma ocasião descontraída!
    :)

    ResponderEliminar

Thank you for all your comments and support! I appreciate all the opinions that you give me, wether they are good or bad. I'm here to learn more and more everyday. I always answer your comments.

Hope you like my blog! xo