my favorite dresses from bershka

19:54

Olá!
Hoje decidi mostrar-vos os meus vestidos favoritos da Bershka. O meu favorito de todos é o primeiro! Gosto imenso dele e tenho que o ter! Apenas escolhi vestidos simples porque, como sabem, são os que mais gosto!

Hello!
Today I decided to show you my favorite dresses from Bershka. My favorite is the first one! I don't know but I really want it and I will have!! I only chose simple dresses because, as you know, they are my favorites!


O que acham?

What do you think?

You Might Also Like

24 comentários

  1. gosto de todos mas o ultimo é o meu preferido

    ResponderEliminar
  2. gostei de todos mas o primeiro também é o meu favorito :) e o último tem ali qualquer coisinha que me atrai tambem... :b

    http://maisumblogdegaja.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  3. Gosto do rosa :)

    myredkiss.blogspot.com

    ResponderEliminar
  4. awesome dresses

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/2013/06/481-strips-again.html

    ResponderEliminar
  5. Awesome, my dear.

    Have a Lovely Weekend,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ResponderEliminar
  6. They all look pretty. My favorite is the black one <3

    xx

    ResponderEliminar
  7. Obrigada! ♥
    Adoro o 5º!
    http://keepcalmandshopvintage.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  8. uau! gosto de todos, mas os meus preferidos são o 4º e o último :)
    beijinho

    ResponderEliminar
  9. pretty dresses especially the florals :)

    lavinajampit.blogspot.com

    ResponderEliminar
  10. Olá Ana!
    Lindos! O meu favorito é o segundo.
    Beijo grande.

    http://makeupglowonline.blogspot.ch

    ResponderEliminar
  11. Eu tenho o 4 e o 5 e são perfect!!
    Gosto mil do teu blog ♥

    ResponderEliminar
  12. Gostei de todos, mas principalmente do segundo :)
    Evilyn Vondrack, from Vanity Street and Vondrack Vanity Store

    ResponderEliminar
  13. Gostei muito do 4º :D

    http://galactikmess.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  14. nice dresses! You have nice blog. Want to follow each other via Bloglovin & GFC? Let me know in my blog dear. 

    XX, IamJenniya

    ResponderEliminar
  15. Tenho o 3º em preto weee :b
    Adorei o teu blog, já estou a seguir!
    Beijo ^^

    ResponderEliminar

Thank you for all your comments and support! I appreciate all the opinions that you give me, wether they are good or bad. I'm here to learn more and more everyday. I always answer your comments.

Hope you like my blog! xo

Press

Choies-The latest street fashion Be an e-tailPR blogger