my favorite dresses from pull and bear

17:02

Olá!
Eu adoro usar vestidos no Verão porque são bastante confortáveis. Acho que com um vestido e umas sandálias podemos criar looks simples mas ao mesmo tempo muito bonitos! Decidi mostrar-vos os vestidos que mais gostei do site da Pull And Bear. 

Hello!
I love to wear dresses in summer because they are very confortable. I think that with a dress and sandals we can have a perfect outfit so I decided to choose my favorite dresses from Pull And Bear website.


O que acham?


What do you think?

You Might Also Like

21 comentários

  1. Que liiiindos, eu também adoro esses vestidos. Adorei o florido!

    ResponderEliminar
  2. Adoro o quinto, muito simples mas lindo! :)) x

    http://day-dreameer.blogspot.com

    ResponderEliminar
  3. love all the dresses... oh and thanks for dropping by on my blog! btw mind to follow each other? let me know babe!


    www.sasavalencia.blogspot.com

    ResponderEliminar
  4. heyy... interested in following each other....

    beingbeautifulandpretty.blogspot.com

    ResponderEliminar
  5. ai tanto vestido giro, não posso ver isto!

    ResponderEliminar
  6. nice;)

    would you like to follow each other?
    Please tell me if you fisrt :)

    ResponderEliminar
  7. Obrigada! ♥
    Adoro os vestidos da Pull, estou apaixonada basicamente por todos!
    http://keepcalmandshopvintage.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  8. Very stylish dresses.

    Have a Great Weekend,


    Nicole

    www.nicoleta.me

    ResponderEliminar
  9. ADOROOOOOOOOOOO! gosto menso do teu blog, mt parabéns, segui claro!
    http://chubby-buny.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  10. o 2º vestido é muito bonito!

    http://galactikmess.blogspot.pt/

    ResponderEliminar

Thank you for all your comments and support! I appreciate all the opinions that you give me, wether they are good or bad. I'm here to learn more and more everyday. I always answer your comments.

Hope you like my blog! xo

Press

Choies-The latest street fashion Be an e-tailPR blogger